КАТЕРИНІВСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА

ПРОТОКОЛ № 12

Засідання педагогічної ради

31.03.2023 с. Катеринівка

Голова педагогічної ради Мельник О. П.

Секретар : Колядко І. О.

Присутні : Миськів О. І. , Колядко І. О. , Галушко К. І. , Ковальчук А. С.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1. Про освітнє середовище закладу освіти. Забезпечення здорових , безпечних , комфортних умов праці та навчання.

2. Про вивчення внутрішньої системи забезпечення якості освітнього процесу за напрямком “освітнє середовище”

3. Про забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

4. Про організацію освітнього процесу 17 квітня 2023 року за допомогою технологій дистанційного навчання .

І СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про освітнє середовище закладу освіти , забезпечення здорових , безпечних , комфортних умова праці та навчання відповідно до рекомендацій ДСЯО України .

Текст виступу додається

ВИСТУПИЛИ : 1. Мельник О. П. про безпечне освітнє середовище : нові виміри безпеки .

Текст виступу додається.

2. Миськів О. І. про профілактичну роботу з учнями щодо безпеки життєдіяльності під час освітнього процесу .

Текст виступу додається.

3. Галушко К. І. про роботу зі здобувачами освіти щодо формування здорового способу життя під час освітнього процесу.

Текст виступу додається.

4.Колядко І. О. про профілактичну роботу щодо безпечної поведінки в Інтернеті

Текст виступу додається.

5.Ковальчук А. С. про адаптацію учнів 1 класу до навчання.

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ :

1.Директору школи :

1.1. здійснювати заходи щодо створення та функціонування безпечного фізичного простору для перебування учнів та працівників

1.2. постійно тримати на контролі дотримання процедур реагування/поведінки , знання цих процедур усіма працівниками закладу та постійне відпрацювання правил з учнями , шляхів евакуації ,протоколів безпеки щодо поводження під час повітряних тривог , евакуації , перебування в укритті.

1.3. створювати умови для реалізації антибулінгової політики у школі

1.4. при потребі розробляти адаптаційні заходи для дітей ВПО

1.5. забезпечувати готовність закладу змінювати спосіб організації освітнього процесу в разі необхідності

2. Класним керівникам :

2.1. здійснювати щоденне інформування/інструктажі щодо протоколів безпеки з дітьми , тренувальні евакуації

2.2. проводити інформування учнів щодо правил мінної безпеки , безпечної поведінки з незнайомими предметами , тощо

2.3. забезпечувати партнерство з батьками , проводити роз’яснювальну роботу щодо форм навчання , протоколів безпеки , додатковий вміст шкільного наплічника ( вода , перекус, записка з контактними телефонами , адресою )

3. Педагогічним працівникам :

3.1. пройти онлайн курси з надання першої невідкладної допомоги в умовах війни ( за потреби )

3.2. проходити психологічні тренінги щодо особистої стійкості та надання необхідної підтримки учням під час надзвичайних ситуацій

4.Ковальчук А. С. , практичному психологу :

- постійно здійснювати психологічний супровід учасників освітнього процесу

- провести з педагогічними працівниками заняття з елементами тренінгу щодо особистої стійкості та надання необхідної допомоги учням під час надзвичайних ситуацій ( до 01.05.2023 року )

- провести роз’яснювальну роботу з учасниками освітнього процесу ( учнями , батьками , вчителями ) щодо виявлення булінгу ( до 04.05.2023 року )

ІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про вивчення внутрішньої системи забезпечення якості освітнього процесу за напрямком “освітнє середовище” , про проведення анкетування батьківської громадськості щодо освітнього середовища у закладі.

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Членам робочої групи , які здійснюють вивчення та оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі результати анкетування батьків з напрямком «освітнє середовище» взяти до уваги .

ІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про забезпечення реалізації політики академічної доброчесності та про Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Директору школи забезпечувати умови для реалізації політики академічної доброчесності у школі.

2. Педагогічним працівникам у своїй діяльності дотримуватися академічної доброчесності , а саме :

- у разі використання ідей , розробок , тверджень , відомостей робити посилання на джерела інформації ;

- дотримуватися норм законодавства про авторське право і суміжні права;

- надавати достовірну інформацію про методики і результати досліджень , джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність ;

- здійснювати постійний контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти ;

- об’єктивно здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти .

ІУ . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про лист МОН України № 1/7322 – 22 від 30.06.2022 «Про організацію 2022/2023 навчального року» , про можливість зміни форми організації освітнього процесу 17 квітня 2023 року , враховуючи безпекову ситуацію , що може скластися у святкові дні .

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Освітній процес 17 квітня 2023 року організувати дистанційно .

Голова педагогічної ради Оксана МЕЛЬНИК

Секретар Ілона КОЛЯДКО

Кiлькiсть переглядiв: 75