КАТЕРИНІВСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА
ПРОТОКОЛ № 06
Засідання педагогічної ради
29.11.2022 с. Катеринівка
Голова педагогічної ради Мельник О. П.
Секретар : Колядко І. О.
Присутні : Миськів О. І. , Колядко І. О. , Галушко К. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1. Про систему оцінювання результатів навчання у закладі
СЛУХАЛИ : Мельник О. П., директора школи про Положення про систему оцінювання результатів навчання здобувачів у закладі
Текст виступу додається
ВИСТУПИЛИ :
1. Галушко К. І. про впровадження формувального оцінювання
Текст виступу додається
2.Миськів О. І. про самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності на уроках в початкових класів , здійснення зворотнього зв’язку
Текст виступу додається
3.Колядко І. О. про портфоліо , як спосіб оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
Текст виступу додається
ПОСТАНОВИЛИ :
1. Погодити Положення про систему оцінювання результатів навчання здобувачів освіти Катеринівської початкової школи
2. Директору школи розробити Порядок проведення внутрішнього моніторингу результатів навчання здобувачів освіти до 25.12.2022 року
3. Педагогічним працівникам :
3.1. При проведенні оцінювання результатів навчання керуватися принципами :
- оцінювання є рівним
- оцінювання вимагає відкритості , співпраці та участі учнів : взаємодія ,співпраця між школою та батьками
- оцінювання носить систематичний та послідовний характер
- оцінювання ґрунтується на цілях і критеріях
- оцінювання враховує вік і здібності учнів
3.2. Оцінювання результатів навчання здійснювати за національною шкалою
3.3. Для оцінювання окремих видів робіт розробляти критерії оцінювання результатів навчання учнів , які ґрунтуються на критеріях , затверджених МОН , а також враховують особливості вивчення теми , освітню програму , компетентнісний підхід до викладання , форму організації учнів на навчальному занятті
3.4. Критерії оцінювання оприлюднювати ( усно , на сайті закладу , інформаційних стендах у класах), постійно інформувати учнів про критерії оцінювання їхніх результатів навчання
3.5. Впроваджувати компетентнісний підхід в системі оцінювання - вибір або розробка компетентнісних завдань для оцінювання ( кейси з описом практичної ситуації , вирішення якої потребує навчальних дій
3.6. Систематично здійснювати відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому ( за потреби ) підтримки в освітньому процесі, впроваджувати формувальне оцінювання , практику самооцінювання та взаємооцінювання
3.7. Постійно працювати над формуванням в учнів відповідального ставлення до результатів навчання .
Голова педагогічної ради Оксана МЕЛЬНИК
Секретар Ілона КОЛЯДКО