КАТЕРИНІВСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА

ПРОТОКОЛ № 06

Засідання педагогічної ради

29.11.2022 с. Катеринівка

Голова педагогічної ради Мельник О. П.

Секретар : Колядко І. О.

Присутні : Миськів О. І. , Колядко І. О. , Галушко К. І.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1. Про систему оцінювання результатів навчання у закладі

СЛУХАЛИ : Мельник О. П., директора школи про Положення про систему оцінювання результатів навчання здобувачів у закладі

Текст виступу додається

ВИСТУПИЛИ :

1. Галушко К. І. про впровадження формувального оцінювання

Текст виступу додається

2.Миськів О. І. про самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності на уроках в початкових класів , здійснення зворотнього зв’язку

Текст виступу додається

3.Колядко І. О. про портфоліо , як спосіб оцінювання результатів навчання здобувачів освіти

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Погодити Положення про систему оцінювання результатів навчання здобувачів освіти Катеринівської початкової школи

2. Директору школи розробити Порядок проведення внутрішнього моніторингу результатів навчання здобувачів освіти до 25.12.2022 року

3. Педагогічним працівникам :

3.1. При проведенні оцінювання результатів навчання керуватися принципами :

- оцінювання є рівним

- оцінювання вимагає відкритості , співпраці та участі учнів : взаємодія ,співпраця між школою та батьками

- оцінювання носить систематичний та послідовний характер

- оцінювання ґрунтується на цілях і критеріях

- оцінювання враховує вік і здібності учнів

3.2. Оцінювання результатів навчання здійснювати за національною шкалою

3.3. Для оцінювання окремих видів робіт розробляти критерії оцінювання результатів навчання учнів , які ґрунтуються на критеріях , затверджених МОН , а також враховують особливості вивчення теми , освітню програму , компетентнісний підхід до викладання , форму організації учнів на навчальному занятті

3.4. Критерії оцінювання оприлюднювати ( усно , на сайті закладу , інформаційних стендах у класах), постійно інформувати учнів про критерії оцінювання їхніх результатів навчання

3.5. Впроваджувати компетентнісний підхід в системі оцінювання - вибір або розробка компетентнісних завдань для оцінювання ( кейси з описом практичної ситуації , вирішення якої потребує навчальних дій

3.6. Систематично здійснювати відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому ( за потреби ) підтримки в освітньому процесі, впроваджувати формувальне оцінювання , практику самооцінювання та взаємооцінювання

3.7. Постійно працювати над формуванням в учнів відповідального ставлення до результатів навчання .

Голова педагогічної ради Оксана МЕЛЬНИК

Секретар Ілона КОЛЯДКО

Кiлькiсть переглядiв: 98