КАТЕРИНІВСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА

ПРОТОКОЛ № 01

Засідання педагогічної ради

31 .08.2022 с. Катеринівка

Голова педагогічної ради Мельник О. П.

Секретар : Колядко І. О.

Присутні : Миськів О. І. , Колядко І. О. , Криницький В. Ю. , Бортнік М. І. , Галушко К. І. , Бойчук І. С.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1. Вибір секретаря засідань педагогічної ради на 2022/2023 навальний рік

2. Про підсумки діяльності закладу у 2021/2022 навчальному році та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році

3. Про нормативно – правове забезпечення організованого початку нового 2022/2023 навчального року

4. Про режим роботи школи у 2022/2023 навчальному році

5. Про Освітню програму Катеринівської початкової школи та Навчальний робочий план на 2022/2023 навчальний рік

6. Про розподіл педагогічного навантаження у 2022/2023 навчальному році

7. Про погодження Річного плану роботи Катеринівської початкової школи на 2022/2023 навчальний рік

8. Про структуру методичної роботи в закладі у 2022/2023 навчальному році

9. Про забезпечення внутрішньої системи якості освіти у 2022/2023 навчальному році

10. Про оцінювання результатів навчання у 2022/2023 навчальному році

11. Про організацію виховної роботи у 2022/2023 навчальному році

12. Про роботу психологічної служби у 2022/2023 навчальному році

13. Про підсумки роботи щодо запобігання всім видам дитячого травматизму у 2021/2022 навчальному році та завдання на 2022/2023 навчальний рік.

14. Про підсумки роботи щодо профілактики злочинності , правопорушень серед учнівської молоді у 2021/2022 навчальному році та завдання на 2022/2023 навчальний рік. Заходи з правової пропаганди серед учнів. Запобігання та протидія булінгу.

І.СЛУХАЛИ Мельник О. П. – про вибір секретаря засідань педагогічної раи на 2022/2023 навчальний рік

ПОСТАНОВИЛИ : Колядко І. О. обрати секретарем засідань педагогічної ради на 2022/2023 навчальний рік

IІ.СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про підсумки діяльності закладу у 2021/2022 навчальному році та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ : Визначити пріоритетні завдання Катеринівської початкової школи у 2022/2023 навчальному році :

1. Виконання Закону «Про освіту» « Про загальну середню освіту» , реалізація Державного стандарту початкової освіти

2. Забезпечення якості освітнього процесу в умовах воєнного та післявоєнного часу.

3.Забезпечення результативності навчання засобами компетентнісно орієнтованого навчання на засадах індивідуальних та диференційованих підходів.

4. Посилення заходів безпеки життєдіяльності , зокрема просвіта щодо цивільного захисту.

4. Посилення національно - патріотичного виховання , формування громадянської позиції.

5. Забезпечення психологічного супроводу освітнього процесу в умовах воєнного та післявоєнного часу.

6. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладу

7.Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

ІІІ.СЛУХАЛИ Мельник О. П. про нормативно – правове забезпечення організованого початку нового 2022/2023 навчального року

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Педагогічним працівникам у своїй діяльності керуватися нормативно – правовими документами ( лист МОН України № 1/9530-22 від 19.08.2022 р. )

2.Директору школи забезпечувати умови дотримання нормативно – правових документів щодо організації освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році

ІV . СЛУХАЛИ Мельник О. П. про режим роботи школи у 2022/2023 навчальному році

Режим роботи додається

ПОСТАНОВИЛИ : Погодити режим роботи Катеринівської початкової школи у 2022/2023 навчальному році

V . СЛУХАЛИ Мельник О. П. про Освітню програму Катеринівської початкової школи та Навчальний план на 2022/2023 навчальний рік

Навчальний робочий план додається

ПОСТАНОВИЛИ : 1.Погодити Освітню програму Катеринівської початкової школи на 2022/2023 навчальний рік

2. Погодити Навчальний план Катеринівської початкової школи на 2022/2023 навчальний рік

VІ . СЛУХАЛИ Мельник О. П. розподіл педагогічного навантаження у 2022/2023 навчальному році

ПОСТАНОВИЛИ : Погодити розподіл педагогічного навантаження ( згідно Навчального плану – 75 годин ) у 2022/2023 навчальному році таким чином :

Мельник О. П.– 11 год

Миськів О. І. – 25 год

Галушко К. І. – 25 год

Колядко І. О. – 14 год

VІІ. СЛУХАЛИ Мельник О. П. про Річний план роботи Катеринівської початкової школи на 2022/2023 навчальний рік

Річний план додається

ПОСТАНОВИЛИ : Погодити Річний план роботи Катеринівської початкової школи на 2022/2023 навчальний рік без змін

VІІІ .СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про структуру методичної роботи в закладі у 2022/2023 навчальному році

ПОСТАНОВИЛИ :

1.Структуру методичної роботи Катеринівської початкової школи визнати такою :

1.Педагогічна рада Катеринівської початкової школи

2. Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів

2. Голові шкільного методичного об’єднання спланувати роботу , враховуючи запити та потреби педагогічного колективу.

ІХ. СЛУХАЛИ : Мельник О.П про забезпечення внутрішньої системи якості освіти у 2022/2023 навчальному році ( Положення про забезпечення якості освітнього процесу Катеринівської початкової школи )

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1.Директору школи забезпечити діяльність робочої групи у складі 3 чоловік, яка проводитиме вивчення та оцінювання внутрішньої системи протягом 2022/2023 навчального року.

2. До процесу само оцінювання освітнього процесу залучити батьківську громадськість .

Х.СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 2022/2023 навчальному році

ВИСТУПИЛИ : 1.Миськів О. І. про методичні рекомендації щодо здійснення оцінювання результатів навчання у 2022/2023 навчальному році

2. Колядко І. О. про формувальне оцінювання учнів початкових класів

ПОСТАНОВИЛИ :

1.У 2022/2023 навчальному році оцінювальна діяльність здійснюється відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813. Підсумкове оцінювання учнів 3 -4 класів здійснювати вербально.

2.Директору школи проводити моніторинг системи оцінювання протягом року . Моніторинг результативності навчальної діяльності проводити в травні місяці поточного навчального року на завершення циклів навчання у 2 класі та 4 класі .

ХІ . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. організацію виховної роботи у 2022/2023 навчальному році

Тест виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ :

1.Виховну роботу у закладі здійснювати у відповідності до листа МОН України № 1/9105-22 від 10.08.2022 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році »

2. Виховна робота базується на таких напрямках :

- Національно – патріотичне виховання

- Проведення заходів із забезпечення безпечного освітнього середовища .

- Проведення заходів із протидії та попередження будь – якого насильства ,булінгу , кібербулінгу

-Проведення заходів із протидії та попередження домашнього насильства

- Проведення заходів профілактики вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин .

- Проведення заходів щодо попередження всіх видів дитячого травматизму

ХІІ. СЛУХАЛИ Мельник О.П. про нормативно – правове забезпечення функціонування психологічної служби у школі у 2022/2023 навчальному році

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Практичному психологу спланувати та провести протягом навчального року заходи щодо просвітницької роботи учасників освітнього процесу ( вчителів , учнів , батьків ) щодо:

– інформування з проблем торгівлі людьми;

– інформування з питань запобігання та протидії домашньому насильстві в умовах воєнного стану в Україні;

– формування у здобувачів освіти національних та європейських цінностей;

– ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу та впровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків;

– інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних, психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;

– ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);

– популяризація ненасильницької моделі поведінки;

– формування моральної поведінки, активної життєвої позиції, єдності слова і діла в особистості, готовності брати активну участь у житті своєї держави;

– ознайомлення педагогів та батьків здобувачів освіти з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини.

ХІІІ. СЛУХАЛИ Мельник О.П. про підсумки роботи щодо запобігання всім видам дитячого травматизму у 2021/2022 навчальному році та завдання на 2022/2023 навчальний рік.

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ : 1.Директору школи забезпечувати комфортне , безпечне освітнє середовище

2. Класним керівникам :

2.1.Тримати на контролі дотримання учнями основних правил безпечної поведінки у школі

2.2. Проводити інструктажі , бесіди з учнями щодо попередження всіх видів дитячого травматизму

2.3. Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків щодо попередження дитячого травматизму .

ХІУ .СЛУХАЛИ : Мельник О.П. про підсумки роботи щодо профілактики злочинності , правопорушень серед учнівської молоді у 2021/2022 навчальному році та завдання на 2022/2023 навчальний рік. Заходи з правової пропаганди серед учнів. Запобігання та протидія булінгу.

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ : 1.Директору школи забезпечити виконання заходів щодо правової пропаганди учнів , запобігання та протидію булінгу , попередження правопорушень.

2. Практичному психологу проводити моніторингові спостереження щодо виявлення дітей схильних до вчинення протиправних дій .

3. Класним керівникам проводити роз’яснювальну роботу з батьками щодо попередження булінгу та відповідальності за насильство.

Голова педагогічної ради Оксана МЕЛЬНИК

Секретар Ілона КОЛЯДКО

Кiлькiсть переглядiв: 164