КАТЕРИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ
ПРОТОКОЛ № 08
Засідання педагогічної ради
31..2021 с. Катеринівка
Голова педагогічної ради : Мельник О. П.
Секретар : Криницький В. Ю.
Присутні : Миськів О. І. , Галушко К. І. , Бойчук І .С, Колядко І. О. , Овсійчук О. І. , Бортнік М. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1.Про організацію та зміст виховної роботи в умовах освітніх змін :
1.1. Про засоби формування відповідальних та чесних громадян , поваги до гідності , нетерпимості до насильства та дискримінації у дітей початкових класів
1.2. Про способи формування патріотизму в учнів початкової школи
1.3. Про засоби формування культури та навичок здорового способу життя , екологічної культури та навичок здорового способу життя , екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля .
1.4. Про формування почуттів доброти , милосердя , толерантності , турботи , справедливості , шанобливого ставлення до сім’ї , відповідальності за свої дії
1.5. Про формування культури свободи та самодисципліни , відповідальності за своє життя в учнів початкових класів на уроках фізичної культури
2. Про стан виховної роботи у 2020 /2021 навчальному році
3. Про роботу психологічної служби у 2020/2021 навчальному році
4. Про роботу групи продовженого дня у 2020/2021 навчальному році
5. Про виконання Освітньої програми Катеринівської ЗОШ І ступеня та про рівень навчальних досягнень учнів на кінець 2020/2021 навчального року
6. Про переведення учнів до наступних класів
7. Про випуск учнів 4 класу
8. Про самоаналіз внутрішньої системи забезпечення якості освіти
9. Про проєкт робочого навчального плану на 2021/2022 навчальний рік та попереднє тижневе навантаження педагогічних працівників
10. Про визнання результатів підвищення кваліфікації
11. Про проведення атестації педагогічних працівників у 2021/2022 навчальному році
І. СЛУХАЛИ : Мельник О.П. про організацію та зміст виховної роботи в умовах освітніх змін
Текст виступу додається
ВИСТУПИЛИ : 1. Миськів О. І. про засоби формування відповідальних та чесних громадян , поваги до гідності , нетерпимості до насильства та дискримінації у дітей початкових класів
Текст виступу додається
2. Галушко К. І. про способи формування патріотизму в учнів початкової школи
Текст виступу додається
3. Бортнік М. І. про засоби формування культури та навичок здорового способу життя , екологічної культури та навичок здорового способу життя , екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля
Текст виступу додається
4. Овсійчук О. І. про формування почуттів доброти , милосердя , толерантності , турботи , справедливості , шанобливого ставлення до сім’ї , відповідальності за свої дії
Текст виступу додається
5. Криницький В. Ю. формування культури свободи та самодисципліни , відповідальності за своє життя в учнів початкових класів на уроках фізичної культури
Текст виступу додається
ПОСТАНОВИЛИ : 1. . Виховний процес у закладі спрямовувати на формування :
- відповідальних та чесних громадян , які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству
- поваги до гідності , прав , свобод , законних інтересів людини і громадянина ; нетерпимості до приниження честі та гідності людини , фізичного або психологічного насильства , а також до дискримінації за будь якою ознакою
- патріотизму , поваги до державної мови та державних символів України , поваги та дбайливого ставлення до національних , історичних , культурних цінностей , нематеріальної культурної спадщини українського народу , усвідомленого обов’язку захищати у разі потреби суверенітет і територіальну цілісність України
- усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України , нетерпимості до їх порушення , проявів корупції та порушень академічної доброчесності ;
- громадянської культури та культури демократії
- культури та навичок здорового способу життя , екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля ;
- прагнення до утвердження довіри , взаєморозуміння , миру , злагоди між усіма народами , етнічними , національними , релігійними групами
- почуттів доброти , милосердя , толерантності , турботи , справедливості , шанобливого ставлення до сім’ї , відповідальності за свої ді
- культури свободи та самодисципліни , відповідальності за своє життя , сміливості та реалізації творчого потенціалу як невід’ємних складників становлення особистості .
ІІ .СЛУХАЛИ : Мельник О. П. озвучила довідко про стан виховної роботи закладу у 2020/2021 навчальному році
Довідка додається
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Стан виховної роботи закладу у 2020/2021 навчальному році визнати задовільним
2. Директору школи при складанні річного плану роботи закладу на 2021/2022 навчальний рік спланувати заходи на виконання основних завдань виховної роботи
3. Класним керівникам продовжувати працювати на умовах педагогіки партнерства , працювати над формування ціннісних життєвих навичок
ІІІ. СЛУХАЛИ : Бойчук І. С. , практичного психолога , про підсумки роботи психологічної служби закладу у 2020/2021 навчальному році
Текст виступу додається
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Роботу психологічної служби закладу вважати задовільною
ІУ . СЛУХАЛИ : Колядко І. О. про підсумки роботи групи продовженого дня у 2020/2021 навчальному році
Текст виступу додається
ПОСТАНОВИЛИ : Роботу вихователя ГПД визнати задовільною.
У. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про виконання Освітньої програми Катеринівської ЗОШ І ступеня та про рівень навчальних досягнень учнів на кінець 2020/2021 навчального року
Текст виступу додається
ВИСТУПИЛИ : 1. Миськів О. І. про результати навчальної діяльності у 1 класі
2. Галушко К. І. про результати навчальної діяльності у 2 класі
3. Бортнік М. І. про результати навчальної діяльності у 3 класі
4. Овсійчук О. І. про результати навчальної діяльності у 4 класі
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Освітню програму Катеринівської ЗОШ І ступеня на 2020/2021 навчальний рік визнати виконаю .
2. За результатами навчальної діяльності нагородити Похвальною грамотою за особливі досягнення у вивчення української мови ученицю 4 класу Гаврилюк Мирославу
3. За результатами навчальної діяльності нагородити Похвальною грамотою за особливі досягнення у вивченні української мови учня 4 класу Даниленко Артура
4. За результатами навчальної діяльності нагородити Похвальною грамотою за особливі досягнення у вивченні математики учня 4 класу Ветрова Тимура
УІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П про порядок переведення учнів до наступних класів
ПОСТАНОВИЛИ : за результатами навчальної діяльності на кінець 2020/2021 навчального року перевести усіх учнів до наступних класів
УІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про випуск учнів 4 класу
ПОСТАНОВИЛИ : учнів 4 класу вважати такими , що закінчили Катеринівську ЗОШ І ступеня
УІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про самоаналіз внутрішньої системи забезпечення якості освіти у 2020 / 2021 навчальному році
Текст виступу додається
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Погодити довідку про самоаналіз внутрішньої системи забезпечення якості освіти у 2020/2021 навчальному році
2. Визнати результати самооцінювання :
Освітнє середовище – третій рівень ( потребує покращення )
Система оцінювання освітньої діяльності – другий рівень ( достатній )
Педагогічна діяльність педагогічних працівників – другий рівень ( достатній )
Управлінські процеси закладу – другий рівень ( достатній )
ІХ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. ознайомила з проєктом Робочого навчального плану школи на 2021/2022 навчальний рік
Текст виступу додається
ВИСТУПИЛИ : Овсійчук О. І. про проєкт робочого навчального плану індивідуального навчання учнів 1 класу
ПОСТАНОВИЛИ : 1.Навчальні години для учнів 1 класу за індивідуальною формою навчання розподілити так :
Українська мова ( інтегрований курс ) – 3 год
Математика – 2 год
ЯДС – 2 год
Англійська мова – 1 год
Мистецтво – 1 год
Фізична культура – 1 год
2. Проєкт навчального плану для 2, 3, 4 класів взяти за основу .
3. Погодити попереднє тижневе навантаження педагогічних працівників на 2021 /2022 навчальний рік , а саме :
Миськів О. І. – 18 год
Галушко К. І. – 18 год
Бортнік М. І. – 18 год
Овсійчук О. І. – 15 год
Мельник О. П. – 6 год
Колядко І. О. – 3 год
Криницький В. Ю. – 9 год
Х. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників , що затверджений постановою КМ України від 21.08.2020 року № 800
ВИСТУПИЛИ : Галушко К. І. , вчитель початкових класів , з клопотанням про зарахування підвищення кваліфікації на платформі Едера «Ключові уміння 21 – го століття» тривалістю 5 год
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Визнати підвищення кваліфікації Галушко К. І.
ХІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про проведення атестації педагогічних працівників у 2021/2022 навчальному році
ПОСТАНОВЛИ :Педагогічним працівникам здійснити самоаналіз своєї педагогічної діяльності та при потребі підготувати клопотання щодо можливості проведення позачергової атестації на серпневе засідання педагогічної ради .
Голова педагогічної ради О. Мельник
Секретар В. Криницький