КАТЕРИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ

ПРОТОКОЛ № 03

Засідання педагогічної ради

24.12.2020 с.Катеринівка

Секретар : Криницький В. Ю.

Присутні : Миськів О. І. , Галушко К. І. , Бойчук І .С, Колядко І. О. , Овсічйук О. І.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1. Про організацію освітнього процесу засобами дистанційного навчання – Мельник О. П.

2. Про змішане навчання – Бортнік М. В.

3. Про інклюзивне навчання в умовах дистанційного навчання – Бортнік М. І.

4. Про сучасні методи проведення уроку фізичної культури в умовах НУШ . – Криницький В. Ю.

5. Про стан навчання фізичної культури у закладі .- Мельник О. П.

6. Про проведену роботу практичним психологом у І півріччі 2020/2021 н. р. – Бойчук М. І.

7. Про внутрішню систему забезпечення якості освіти Катеринівської ЗОШ І ступеня . – Мельник О. П.

8. Про зміну термінів проведення зимових канікул ( Лист МОН України від 15.12.2020 р. № 1/9 -692 «Про запровадження карантинних обмежень

І .СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про організацію освітнього процесу засобами дистанційного навчання .

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Освітній процес в умовах карантину здійснювати на єдиній платформі – Google Sites .

2.Колядко І. О. забезпечити функціонування сайту на період дистанційного навчання , надавати консультації вчителям щодо роботи на сайті.

3. Педагогічним працівникам здійснювати освітній процес в умовах дистанційного навчання , обираючи формат доступний учасникам освітнього процесу .

ІІ СЛУХАЛИ : Бортнік М. І. про змішане навчання .

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Педагогічним працівникам у свої діяльності застосовувати змішане навчання , як передумову розвитку в учнів ключових компетентностей .

ІІІ. СЛУХАЛИ : Бортнік М. І. про інклюзивне навчання в умовах дистанційного навчання.

Текст виступу додається.

ВИСТУПИЛИ ; Бойчук І. С. , ассистент вчителя про здійснення супровуду дитини в умовах дистанційного навчання , про лист МОН України № 1/9 – 495 від 31.09.2020 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у ЗЗСО у 2020/2021 навчальному році»

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ :

1. В умовах використання технологій дистанційного навчання асистенту вчителя:

• організовувати спільно з учителем освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;

• здійснювати підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультувати батьків щодо їх використання;

• забезпечувати підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;

• асистувати вчителю під час проведення дистанційних занять ;

• надавати учню та його батькам рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.

2. Практичному психологу під час дистанційного навчання проводити корекційно – розвиткові заняття в онлайн форматі.

ІУ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про стан навчання фізичної культури у закладі .

Текст виступу додається.

ВИСТУПИЛИ : Криницький В. Ю. про сучасні методи проведення уроку фізичної культури в умовах НУШ

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Стан навчання фізичної культури визнати задовільним.

2.Директору школи спланувати заходи щодо зміцнення матеріальної бази для проведення уроків фізичної культури .

3.Криницькому В .Ю. , вчителю фізичної культури :

3.1. проводити уроки на виконання головних завдань фізкультурної освітньої галузі у початковій школі .

3.2. зміст уроків орієнтувати на фізичну підготовку учнів , на розвиток особистості , індивідуальне сприймання навчального матеріалу

3.3. підвищувати емоційну насиченість уроків фізичної культури

3.4. забезпечувати максимальну різноманітність форм , методів та засобів фізичного виховання , широке використання інноваційних технологій фізичного виховання

У.СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про роботу психологічної служби Катеринівської ЗОШ І ступеня

ВИСТУПИЛИ : Бойчук І. С. , практичний психолог , про проведену роботу у І півріччі 2020/2021 навчального року .

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Роботу психологічної служби визнати на достатньому рівні .

2.Практичному психологу , Бойчук І. С.:

2.1. сприяти створенню умов для інтелектуального і соціального розвитку здобувачів освіти

2.2. надавати психологічну та соціально – педагогічну підтримку всім учасникам освітнього процесу

2.3. забезпечувати супровід інклюзивного навчання дитини з ООП , проводити консультативну і просвітницьку роботу з батьками

2.4. забезпечувати захист прав і свобод дітей , проводити роботу щодо створення безпечного середовища ( запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству)

УІ . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про внутрішню систему забезпечення якості освіти Катеринівської ЗОШ І ступеня .

ВИСТУПИЛИ : Мельник О. П. про кроки запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Мельник О. П. , директора школи , призначити відповідальною із забезпечення якості освітньої діяльності і якості освіти та забезпечення оперативного керування процесом вивчення

2.Створити робочу групу , яка буде забезпечувати вивчення та оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти у складі 5 чоловік :

Мельник О. П. ,директор школи – голова робочої групи

Овсійчук О. І., вчитель початкових класів – член робочої групи

Миськів О. І., вчитель початкових класів – член робочої групи

Бортнік М. І., вчитель початкових класів – член робочої групи

Галушко К. І., вчитель початкових класів – член робочої групи

3. Проводити самооцінювання за окремими напрямами діяльності протягом навчального року :

1.Оцінювання управлінської діяльності – протягом навчального року

2.Система оцінювання здобувачів освіти – ІІ півріччя навчального року

3.Оцінювання діяльності педагогічних працівників – протягом року

4.Оцінювання освітнього середовища – травень навчального року

4. Для самоцінювання якості освітньої діяльності визначити вимоги , критерії та індикатори , що використовуються під час проведення інституаціного аудиту закладів освіти ( Додаток до Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти (пункт 6) , затверджений Наказом МОН України № 17 від 09.01.2019 р. )

5. До процесу самооцінювання якості освітньої діяльності закладу залучати батьківську громадкість

6. Для проведення самооцінювання освітньої діяльності використовувати такі методи збору інформації :

-опитування учасників освітнього процесу ( анкетування , індивідуальне інтерв'ю , фокус- групове дослідження )

- спостереження ( за освітнім середовищем , проведенням навчальних занять тощо )
- вивчення документації

7.Самооцінювання здійснювати за рівнями оцінювання освітньої діяльності та ефективності внутрішньої системи , що визначаються під час інституаційного аудиту : перший (високий ) , другий (достатній ) , третій ( вимагає покращення ) , четвертий ( низький) .

8. Результати самооцінювання включати до річного звіту про діяльність закладу , оприлюднювати на вебсайті .

УІІ . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про зміну термінів проведення зимових канікул ( Лист МОН України від 15.12.2020 р. № 1/9 -692 «Про запровадження карантинних обмежень)

ВИСТУПИЛИ : Миськів О. І. про зміну термінів проведення канікул

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Змінити термін проведення зимових канікул та провести їх з 01.01.2021 року по 17.01.2021 року.

2.У період з 08.01.2021 по 24.01.2021 року перевести педагогічних працівників на дистанційну форму роботи .

3. Освітний процес у період з 18.01.2021 по 24.01.2021 року організовувати за допомогою дистанційних технологій.

Голова педагогічної ради О. Мельник

Секретар В. Криницький

Кiлькiсть переглядiв: 393