КАТЕРИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ
ПРОТОКОЛ № 03
Засідання педагогічної ради
24.12.2020 с.Катеринівка
Секретар : Криницький В. Ю.
Присутні : Миськів О. І. , Галушко К. І. , Бойчук І .С, Колядко І. О. , Овсічйук О. І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1. Про організацію освітнього процесу засобами дистанційного навчання – Мельник О. П.
2. Про змішане навчання – Бортнік М. В.
3. Про інклюзивне навчання в умовах дистанційного навчання – Бортнік М. І.
4. Про сучасні методи проведення уроку фізичної культури в умовах НУШ . – Криницький В. Ю.
5. Про стан навчання фізичної культури у закладі .- Мельник О. П.
6. Про проведену роботу практичним психологом у І півріччі 2020/2021 н. р. – Бойчук М. І.
7. Про внутрішню систему забезпечення якості освіти Катеринівської ЗОШ І ступеня . – Мельник О. П.
8. Про зміну термінів проведення зимових канікул ( Лист МОН України від 15.12.2020 р. № 1/9 -692 «Про запровадження карантинних обмежень
І .СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про організацію освітнього процесу засобами дистанційного навчання .
Текст виступу додається.
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Освітній процес в умовах карантину здійснювати на єдиній платформі – Google Sites .
2.Колядко І. О. забезпечити функціонування сайту на період дистанційного навчання , надавати консультації вчителям щодо роботи на сайті.
3. Педагогічним працівникам здійснювати освітній процес в умовах дистанційного навчання , обираючи формат доступний учасникам освітнього процесу .
ІІ СЛУХАЛИ : Бортнік М. І. про змішане навчання .
Текст виступу додається.
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Педагогічним працівникам у свої діяльності застосовувати змішане навчання , як передумову розвитку в учнів ключових компетентностей .
ІІІ. СЛУХАЛИ : Бортнік М. І. про інклюзивне навчання в умовах дистанційного навчання.
Текст виступу додається.
ВИСТУПИЛИ ; Бойчук І. С. , ассистент вчителя про здійснення супровуду дитини в умовах дистанційного навчання , про лист МОН України № 1/9 – 495 від 31.09.2020 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у ЗЗСО у 2020/2021 навчальному році»
Текст виступу додається.
ПОСТАНОВИЛИ :
1. В умовах використання технологій дистанційного навчання асистенту вчителя:
• організовувати спільно з учителем освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;
• здійснювати підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультувати батьків щодо їх використання;
• забезпечувати підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;
• асистувати вчителю під час проведення дистанційних занять ;
• надавати учню та його батькам рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.
2. Практичному психологу під час дистанційного навчання проводити корекційно – розвиткові заняття в онлайн форматі.
ІУ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про стан навчання фізичної культури у закладі .
Текст виступу додається.
ВИСТУПИЛИ : Криницький В. Ю. про сучасні методи проведення уроку фізичної культури в умовах НУШ
Текст виступу додається
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Стан навчання фізичної культури визнати задовільним.
2.Директору школи спланувати заходи щодо зміцнення матеріальної бази для проведення уроків фізичної культури .
3.Криницькому В .Ю. , вчителю фізичної культури :
3.1. проводити уроки на виконання головних завдань фізкультурної освітньої галузі у початковій школі .
3.2. зміст уроків орієнтувати на фізичну підготовку учнів , на розвиток особистості , індивідуальне сприймання навчального матеріалу
3.3. підвищувати емоційну насиченість уроків фізичної культури
3.4. забезпечувати максимальну різноманітність форм , методів та засобів фізичного виховання , широке використання інноваційних технологій фізичного виховання
У.СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про роботу психологічної служби Катеринівської ЗОШ І ступеня
ВИСТУПИЛИ : Бойчук І. С. , практичний психолог , про проведену роботу у І півріччі 2020/2021 навчального року .
Текст виступу додається .
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Роботу психологічної служби визнати на достатньому рівні .
2.Практичному психологу , Бойчук І. С.:
2.1. сприяти створенню умов для інтелектуального і соціального розвитку здобувачів освіти
2.2. надавати психологічну та соціально – педагогічну підтримку всім учасникам освітнього процесу
2.3. забезпечувати супровід інклюзивного навчання дитини з ООП , проводити консультативну і просвітницьку роботу з батьками
2.4. забезпечувати захист прав і свобод дітей , проводити роботу щодо створення безпечного середовища ( запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству)
УІ . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про внутрішню систему забезпечення якості освіти Катеринівської ЗОШ І ступеня .
ВИСТУПИЛИ : Мельник О. П. про кроки запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Мельник О. П. , директора школи , призначити відповідальною із забезпечення якості освітньої діяльності і якості освіти та забезпечення оперативного керування процесом вивчення
2.Створити робочу групу , яка буде забезпечувати вивчення та оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти у складі 5 чоловік :
Мельник О. П. ,директор школи – голова робочої групи
Овсійчук О. І., вчитель початкових класів – член робочої групи
Миськів О. І., вчитель початкових класів – член робочої групи
Бортнік М. І., вчитель початкових класів – член робочої групи
Галушко К. І., вчитель початкових класів – член робочої групи
3. Проводити самооцінювання за окремими напрямами діяльності протягом навчального року :
1.Оцінювання управлінської діяльності – протягом навчального року
2.Система оцінювання здобувачів освіти – ІІ півріччя навчального року
3.Оцінювання діяльності педагогічних працівників – протягом року
4.Оцінювання освітнього середовища – травень навчального року
4. Для самоцінювання якості освітньої діяльності визначити вимоги , критерії та індикатори , що використовуються під час проведення інституаціного аудиту закладів освіти ( Додаток до Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти (пункт 6) , затверджений Наказом МОН України № 17 від 09.01.2019 р. )
5. До процесу самооцінювання якості освітньої діяльності закладу залучати батьківську громадкість
6. Для проведення самооцінювання освітньої діяльності використовувати такі методи збору інформації :
-опитування учасників освітнього процесу ( анкетування , індивідуальне інтерв'ю , фокус- групове дослідження )
- спостереження ( за освітнім середовищем , проведенням навчальних занять тощо )
- вивчення документації
7.Самооцінювання здійснювати за рівнями оцінювання освітньої діяльності та ефективності внутрішньої системи , що визначаються під час інституаційного аудиту : перший (високий ) , другий (достатній ) , третій ( вимагає покращення ) , четвертий ( низький) .
8. Результати самооцінювання включати до річного звіту про діяльність закладу , оприлюднювати на вебсайті .
УІІ . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про зміну термінів проведення зимових канікул ( Лист МОН України від 15.12.2020 р. № 1/9 -692 «Про запровадження карантинних обмежень)
ВИСТУПИЛИ : Миськів О. І. про зміну термінів проведення канікул
ПОСТАНОВИЛИ : 1. Змінити термін проведення зимових канікул та провести їх з 01.01.2021 року по 17.01.2021 року.
2.У період з 08.01.2021 по 24.01.2021 року перевести педагогічних працівників на дистанційну форму роботи .
3. Освітний процес у період з 18.01.2021 по 24.01.2021 року організовувати за допомогою дистанційних технологій.
Голова педагогічної ради О. Мельник
Секретар В. Криницький