КАТЕРИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ

ПРОТОКОЛ № 02

Засідання педагогічної ради

26.12.2019 с. Катеринівка

Голова педагогічної ради : Мельник О. П.

Секретар : Криницький В. Ю.

Присутні : Миськів О. І . , Криницький В. Ю., Касьянюк О. С. , Колядко І. О. , Ковальчук А. С., Овсійчук О. І. ,

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1. Про організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегровано – предметній основі при вивченні української мови .

2. Про шляхи розвитку критичного та системного мислення на уроках у початковій школі.

3. Про групові методи роботи на уроках української мови та читання

4. Про використання сучасних технологій навчання на уроках української мови ( інтегрований курс ) у 1 -2 класах

5. Про роботу ГПД , як складової успішного впровадження нового Державного стандарту початкової освіти .

6. Про стан навчання літературного читання у 3 -4 класах.

7. Про стан виконання навчальних планів та програм у І семестрі та рівень знань , умінь і навичок учнів на кінець І семестру 2019/2020 навчального року

8. Про роботу психологічної служби у І семестрі 2019/2020 навчального року.

9. Про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради

10. Про положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради .

І . СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегровано – предметній основі при вивченні української мови .

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Вчителям при організації освітнього процесу застосовувати діяльнісній підхід , як важливу складову виконання державного стандарту початкової освіти .

1. При підготовці до проведення уроків української мови застосовувати інтеграцію .

2. Працювати над формуванням ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів

3. Формувати в учнів навички 21 століття.

ІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про критичне мислення , як необхідної навички випускника сучасної школи

ВИСТУПИЛИ : Овсійчук О. І. про шляхи розвитку критичного та системного мислення на уроках початкової школи .

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Вчителям постійно працювати над розвитком критичного мислення , використовуючи сучасні підходи до організації освітнього процесу на уроках в початковій школі.

ІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про групові методи роботи при організації освітньої діяльності у школі , як спосіб формування навички комунікацій та навички співробітництва

ВИСТУПИЛИ : Миськів О. І. про групові методи роботи на уроках української мови та читання.

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Вчителям при організації освітньої діяльності учнів застосовувати групові методи роботи , враховуючи індивідуальні особливості учнів та класного колективу в цілому.

ІУ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про особливості вивчення української мови у 1 -2 класах ,як інтегрованого курсу

ВИСТУПИЛИ : 1.Галушко К. І. про використання сучасних технологій на уроках української мови у 1 класі.

Текст виступу додається.

2.Семенова О. С. про використання сучасних технологій на уроках української мови у 2 класі.

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Вчителям постійно працювати над самоосвітою , вивчаючи сучасні технології навчання та запроваджуючи їх.

У. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про роботу ГПД , як успішної складової впровадження нового Державного стандарту початкової освіти .

ВИСТУПИЛИ : Колядко І. О. про роботу ГПД у І семестрі 2019/2010 навчального року.

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Роботу вихователя ГПД у І семестрі визнати задовільною

2.Вихователю ГПД , Колядко І. О. , при плануванні роботи запроваджувати сучасні освітні технології , зокрема «Щоденні п’ять» , з метою формування читацьких навичок у школярів .

УІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про навчання літературного читання у 3 – 4 класах .

ВИСТУПИЛИ : Мельник О. П. про стан навчання літературного читання у 3 -4 класах .

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Внести зміни до наказу по школі від 15.10.2019 року «Про вивчення стану навчання літературного читання» та продовжити вивчення стану навчання української мови в комплексі з читанням у 1- 4 класах до березня 2020 року.

УІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про організоване завершення І семестру 2019/2020 навчального року.

ВИСТУПИЛИ : 1. Мельник О. П. про виконання навчальних планів та програм у І семестрі 2019/2020 навчального року .

Текст виступу додається.

2.Галушко К. І. про рівень навчальних досягнень учнів 1 класу

3.Семенова О. С. про рівень навчальних досягнень учнів 2 класу

4.Овсійчук О. І. про рівень знань , умінь та навичок учнів 3 класу на кінець І се метра 2019/2020 навчального року

5.Миськів О. І. про рівень знань , умінь та навичок учнів 4 класу на кінець І се метра 2019/2020 навчального року

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Директору школи проаналізувати стан виконання навчальних планів та програм у І семестрі 2019/2020 навчального року до 02.01.2020 року та підготувати рекомендації вчителям для складання календарно – тематичного планування на ІІ семестр 2019/2020 навчального року.

2.Вчителям при плануванні календарного планування врахувати результати навчальних досягнень учнів у І семестрі та спланувати роботу з учнями , що мають початковий рівень знань, за рахунок проведення групових занять.

УІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про організацію роботи психологічної служби Катеринівської ЗОШ І ступеня у 2019/2020 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ : 1.Ковальчук А. С. , практичний психолог , про проведену роботу у І семетрі 2019/2020 навчального року.

Текст виступу додається.

2.Овсійчук О. І. , класний керівник 3 класу , про постійне порушення правил поведінки учнем 3 класу Кляпчуком І. та про надання допомоги у коригуванні поведінки даного учня

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Роботу психологічної служби у І семестрі визнати задовільною .

2.Ковальчук А. С. , практичному психологу , спланувати та проводити індивідуальну роботу з учнем 3 класу , Кляпчук І. , як з таким що порушує правила поведінки

ІХ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про ст. . 41 Закону України «Про освіту» та необхідності розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у школі .

ВИСТУПИЛИ : Мельник О. П. про Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради .

Положення додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Погодити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради .

2.Директору школи затвердити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради та оприлюднити його на веб – сайті закладу.

Х. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про ст..42 Закону України «Про освіту» та необхідності розроблення Положення про академічну доброчесніть учасників освітнього процесу Катеринівської ЗОШ І ступеня

ВИСТУПИЛИ : Мельник О .П. про Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу діяльності Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради

ПОСТАНОВЛИ : 1. Погодити Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради .

2.Директору школи затвердити Положення академічну доброчесність учасників освітнього процесу про Катеринівської ЗОШ І ступеня Немовицької сільської ради та оприлюднити його на веб – сайті закладу.

Голова педагогічної ради О. Мельник

Секретар В. Криницький

Кiлькiсть переглядiв: 1478