КАТЕРИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ

ПРОТОКОЛ № 02

Засідання педагогічної ради

27.12.2018 с. Катеринівка

Голова педагогічної ради : Мельник О. П.

Секретар : Галушко К. І.

Присутні : Миськів О. І . , Криницький В. Ю., Касьянюк О. С. , Овсійчук О. І. , Колядко І. О. , Ковальчук А. С.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1.Про особливості дітей нового покоління та необхідність у зміні підходу до навчання.

2.Про тематичні та діяльні сні підходи у навчанні , інтеграція

3.Про Щоденні 5 (Daily 5 ) та Щоденні 3 ( Daily 3 )

4. Про навчання по-новому , навчання по-іншому з LeGo.

5.Про стратегії розвитку критичного мислення

6.Про рівень якісного показника освіти на кінець І семестру 2018/2019 н. р.

7. Про виконання навчальних планів та програм на кінець 2018/2019 н . р.

8.Про порядок діловодства та формування номенклатури справ у закладі.

І. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про необхідність вчителю знати про вікові особливості дітей для успішної організації навчальної діяльності .

ВИСТУПИЛИ : Ковальчук А. С. , практичний психолог , про особливості дітей нового покоління та необхідність у зміні підходу до навчання.

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ : 1.Озвучену інформацію взяти до відома.

1. Ковальчук А. С. проводити індивідуальні бесіди з учителями щодо психологічних особливостей розвитку учнів .

ІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про необхідність запровадження діяльнісного та тематичного підходу в організації освітнього процесу

ВИСТУПИЛИ : Миськів О. І. про тематичні та діяльнісні підходи у навчанні та інтеграцію.

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Озвучену інформацію взяти до відома.

1. Запроваджувати метод проектів , як один із видів інтегрованого навчання , що є найбільш приємливим в організації освітнього процесу в 2 – 4 класах.

ІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про Щоденні 5 та Щоденні 3 , як один із способів розвивати в учнів самостійність

ВИСТУПИЛИ : Колядко І. О. про Щоденні 5 (Daily 5 ) та Щоденні 3 ( Daily 3 )

Текст виступу додається.

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Озвучену інформацію взяти до відома.

2.Колядко І. О. , вихователю ГПД , запроваджувати Щоденні 5 на заняттях ГПД

3.Директору школи , Мельник О. П. , забезпечити комфортні умови для запровадження технології «Щоденні 5» під час ГПД , зокрема укомплектувати шкільну бібліотечку з дитячою літературою .

ІУ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про навчання через гру, використання LeGo в освітньому процесі .

ВИСТУПИЛИ : Касьянюк О. С. про навчання по-новому , навчання по-іншому з LeGo.

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Озвучену інформацію взятии до відома.

2.Запроваджувати використання LeGo в освітньому процесі.

У. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про розвиток критичного мислення учнів , що є наскрізним завданням освітнього процессу у школі .

ВИСТУПИЛИ : Галушко К. І. про стратегії розвитку критичного мислення

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Озвучену інформацію взяти до відома.

2.Учителям в організації освітньої діяльності запроваджувати прийоми розвитку критичнгого мислення.

УІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. рівень якісного показника освіти на кінець І семестру 2018/2019 н. р.

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1.Директору школи тримати на контролі рівень навчальних досягнень учнів.

(постійно)

1. Керівнику шкільного методичного об’єднання ретельно проаналізувати результати навчальних досягнень учнів, виявити причини коливань та сприяти їх вирішенню.

Лютий 2019 року

2. Вчителям :

3.1.Урізноманітнювати форми контролю за рівнем навчальних досягнень учнів.


(постійно)

3.2.Забезпечити раціональне поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, здійснювати диференційований підхід до організації роботи учнів.

(протягом року)

3.3.Застосовувати інноваційні технології, ІКТ-технології на уроках з метою підвищення мотивації учнів до навчання.

(постійно)

4.Вчителям Галушко К. І. , Миськів О. І. спрямувати свою роботу на підвищення мотивації до навчання учнів , які мають достатній , середній та початковий рівень лише з одного предмета. Проводити індивідуальні заняття з такими учнями .

(протягом ІІ семестру 2018 – 2019 н.р. .)

УІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про виконання навчальних планів та програм на кінець 2018/2019 н . р.

Текст виступу додається .

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Вважати навчальні плани у І семестрі 2018 – 2019 навчального року з усіх предметів виконаними

2.Учителям при календарному плануванні на ІІ семестр 2018– 2019 навчального року урахувати розбіжності між годинами , які виділені навчальним планом , з фактично прочитаним матеріалом із 35– тижневого навчального року .

3.Галушко К. І., вчитель 4 класу , при плануванні уроків природознавства на ІІ семестр врахувати проведення 4 навчальних проектів та запланувати проведення екскурсій .

УІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про Інструкцію з діловодства у закладах загальної середньої освіти , затверджена Наказом МОН України від 25.06.2018 № 676 , зареєстрована в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 року № 1028/32480 та про Лист - роз’яснення щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти ( лист МОН № 1/9- 956 від 03.10.2018року ) .

ВИСТУПИЛИ : Миськів О. І. про складання вчителями календарно – тематичного планування в розширеному форматі , зазначаючи цілі та завдання до кожного уроку .

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Плани роботи класних керівників визнати необов’язковими , починаючи з ІІ семестру 2018/2019 н.р.

2.План роботи ШМО визнати необов’язковим .

3. При складанні вчителями календарно – тематичного планування зазначати цілі та завдання до кожного уроку

4.Написання поурочних планів вчителями визначити необов’язковим.

Голова педагогічної ради О. Мельник

Секретар К. Галушко

Кiлькiсть переглядiв: 312